marți, 21 februarie 2012

Cum se temina tot . --'

Hope that you'll step on a lego~ sper sa te simti. :|
Saptamaniile astea vor fi pline. In primul rand succes mie si lui Darius la test , noi 2 care deja ne.am ales nota =))).  Si DAP ne.am impacat. 
Acuma avem o dilema : sa mergem in tabara,sau nu. Trebuie sa platim ca sa rezervam locurile , in Retezat niste colegi ma rugau sa vin, eu nu vroiam ca nu vine Deea k altfel ma puneau cu ei in cabana. Si dap mergem la retezat . Byee~700 de lei ._. Si peste o luna , excursie in Londra 600 de euro.
Trebuie sa votam ce optional o sa facm. Sper k o sa pic cu deea ca acum eu fac astraonomie si ea econome si mi.e dor de ea T^T.
Oricum vorbim prin mesaje <3
Si cat am putut sa rad. [vezi scumpete ca nu am nevoie de tine la 0 ca sa ma distrez am prieteni MULT mai buni,stie ea despre cine vorbesc].
Asa si mi.am strans 400 de lei pentru un aparat foto nou :3
Wehee~
Aigooo =="''Deiiu e trista :(. Ma duc sa o le'hug umpic. Paii <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu