sâmbătă, 4 februarie 2012

Bitch, please~

Nu iti mai tace gura? Nu vezi ca tot ce zici tu,plictiseste pe toata lumea?!. M-am saturat sa iti vad zambetul ala 'diabolic' al tau pe care il afisezi de fiecare data cand eu nu reuseam. ceea ce vroiam.
Pftt. Sa fiu eu aia proasta , si tu aia care se presupune ca imi este prietena (?) .
M-am saturat sa fiu eu papusa tutoror. Sa ii fac veseli pe cei care ma fac trista. Vad ca inca nu ma cunosc bine,sunt tare sensibila,palng saca plange cineva, nu suport sa vad macar o musca moarta,plang daca ma cert cu cineva. Sunt tare sensibila si urasc ca cineva sa se 'joace' cu sentimentele mele.
Lasati.ma in paca,eu cu muzica mea TT~TT we belong to each other.
Sentimentul de tristete e cel mai oribil, simt ca cineva imi pune stanci in flacarii pe suflet , doar , doare tare. Poate pentru ca imi pasa prea mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu