miercuri, 18 ianuarie 2012

Weheeeeeee~

Uuuuui doamne :o3 zăpezică!.
Weheee~ da da imi  place zapada >o< si? chiar daca nu mai sunt in a 3.a sau ceva. Tot imi place.
De ieri noaptea a inceput sa ninga o ora si dupa aceea da oprit.
Hyerin: ZAPADAA~
Darius: Daa :x
Darius: ai girja maineee~ >:)
Hyerin: :-s
            Auzi,la tine mai ninge?
Darius: sa vad <3 
            Nu :|
Hyerin: le me cry :'(
Darius: :))
Daaa apoi dimineata ma trezesc sa imi citesc la blestemata de bio,ca profa noastrea....nu sti niciodata ce te astepta la tortura de marti si vineri ora 2 :-ss.
Si ma ridic din pat,CU GREU. Ma uit me geam fulgi gigantici "Weheeeeee~". Pe urma invat,stau umpic la computer.
Dutzu: Mwhahaha~
Hyerin: you scare me bro :-s
Dutzu: Mwhahaha~
------------------
Ajung la scoala ma uit in curtea plina de zapada.Si plina de copii din a2.a pana in a8.a . [nu sunt inca la liceu sa se stie X_X Inca :>].
Merg imi las ghiosdanul si ies primesc un bulgare de la unul de a7.a nu am fost atenta cine
AaAaA da si cat de ciudat suna " I.am tras un blugare la Buza in gura" ._. cand am auzit ma apucat rasul.Iar Buza ala arunca ca un disperat in mine si in colega mea -.-".
Apoi atacul pe Hyerin >o< de ce eu? de 7 ori m.au spalat azi[cu zapada],respectiv ieri ca e trecut de 12 pm .
Next.eram la ora de desen,profu a stat 15 min si a plecat ,la fara zece colegi mei m.au luat in brate si m.au dus cu forta =='
Si tot unu de a 7.a,dfpt 2.Se stiu ei ._. unu m.a nimerit in fata,in obraz si inca ma doare :|. Si celalalt m.a dat peste.....fund -.-'.
Si ma dore asa de tare mana DX banca tampita ca aleragma,si din fuga am dat cu mana de ea~




iARNAA~

2 comentarii: