duminică, 1 ianuarie 2012

Yah~! Is 2012 :] 
Si din nou..
Yah~! Unde e somnul?!
Bine spre deosebire de ieri urmeaza sa ne culcam dupa ce postez [iar acuma este 06:07 P.M. :-ss] , iar ieri ne.am culcat la 8-9 si ceva,iar ne.am trezit la 5 si am ramas in pat pana la 7 :)) [eu cu moshi] de acum suntem: domnisoarele lene.
Bine somnul meu a fost intrerupt de un apel de la parinti,si visam cu Yoseoooob :((.
Acum 2 zile am fost trezita de la un apel de la unu'de la mine din scoala :| si tot ma suna si nu ma grabesc dupa telefon,si nu mai am minute ;)) 2 mesaje am primit deja si nu dau nici un semn de viata ;)).
Si vroiam akm sa ma uit la un film, dar presupun k e cam tarziu,nu? :-s
Mai bine ma culc daca nu vreau sa am cearcaneee X_X




App le multumesc celor 2 noi membri ai blogului :* ma alatur maine blogului vostru,promit ^^


POZA BONUS pentru Alya pt.ca i.am promis ;] :
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu