sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Welcome back snow~!

 Oww abia mai pot scrie..
 Omo :O ce ai patit??
 Vrei sa sti? /:) mi.au inghetat degetele..
 What the...
 Ma lasi sa explic? ca asa nu prea asre sens... :]

 E nooooapte,da,sa intamplat aprox.acum 20 de minute.Si obisnuinta mea,cum am zis in postul anterior..Mi.am scos scafarlia din  nou pe geam, si mai erau 2  pasi de facut,ca sa vad complet inafara geamului,si asa..de la departare  "dau" cu o privire imprejur si ma uit asa ciudat pe garaj,stiind ca culoarea lui este rosu spre negru cu frunze pe el,culmea nu observ culoare schimbata,doar ca frunzele nu mai sunt la fel..ma apropii incet de geam ma aplec putin..ma intorc ca sa imi descriu sentimentele "stare de extaz"...o anunt pe moshi ca e zapada,si ea nu ma crede...o provoc sa vina,pe ea nu o interesa asa mult si se duce inapoi la computer.


O scurta intrerupere, diferenta dintre mine si moshi...
Hyerin: Jucausa,plina de energie toata ziua,si genul care se plictiseste de ex.la un film de la juma'de ora de la inceperea lui,m.am plictisit :D hehe~ si ADOR FRIGUL.
Moshi: Curioasa,mai linistita..decat mine,si adora sa citeasca si sa se uite la TV de ex.daca o strig in timp ce se uita la Tv sau citeste o carte nu ma aude,sau nu ma baga in seama... :-< si URASTE FRIGUL.
Suntem atat de diferite,si ai ei s.au mirat cum un leu[eu] si un scorpion[moshi] se inteleg :-s.


Continui sa ma bucur de zapada si moshi mai vine si ea,ma uit pe sfoara de rufe,blugii mei~!! :((.Erau plini de zapada si inghetati,si moshi radea si a zis ca ii se mai intampla si ei,si i.am zis ca sunt inghetati,la propriu,ea nu a inteles...apuc blugii si dau cu ei de peretele exterior al casei si de aude tare si  nici ei nu se miscau..,ete'blugii cu care vroiam sa ma imbrac maine. :-<.Si stau cu capul pe geam si mainile,nu conteaza asta :)) si ma bucuuur acolo la fel ca un copil de 6 ani.


Dar sper ca maine nu ma trezesc cu pamant ud in loc de zapada... =^.^=

2 comentarii:

  1. Sa speram ca nu va fi o problema zapada :-S Si ia'ti na*bi o patura pe tine. Vrei sa racesti? Si asa am avut eu nasul infundat zilele astea :-W. Astept sa iti iei geaca :-W

    RăspundețiȘtergere
  2. Mian :-s Acum~ *se duce dupa patura* keke~ :]
    Snow,snow,snow \:D/

    RăspundețiȘtergere