sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Superb...

Ioii~ doamne 
Ieri cand am venit de la mall .. cand mergeam spre casa am inceput sa plang,dar rau. Mai plangeam eu fara sa ma vada nimeni,dar cand am mers spre casa,la un moment,toate lacrimile au inceput sa imi curca necontrolat,nici sa merg nu mai puteam,eram asa de..cum sa spun,simteam ca ceva ma 'roade' pe interior.
Plangeam de o suparare care ma apasa pe suflet,una care putini o stiu,chiar dooar 3 persoane.
Nu mi.am imaginat ca o sa incep sa plang asa.Nu zic ca mi.a placut,dar nu eu am vrut , mi.a venit .
Dar macar m.am descarcat ca acasa m.am mai linistit.
Macar am niste prieteni la care le spun . Juliette,[ceilalti au roleplay.uri si le zic numele de rp :))], SicaChu~ [nu moshi,alta <3],JInJinnie [Imi place sa ii zic asa,saracul :))] si Taeminn.
Roleplay.urile sunt cele mai tari :> . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu