vineri, 6 ianuarie 2012

Live Strong

Nu imi vine sa cred ca mai e doar o saptamana de vacanta si incepe din nou scoala...Timpul trece asa de repede,ingrozitor de repede.As vrea sa imi petrec timpul vietii la maxim nu sa astept sa se scurga neprevazut fara sa fac nimica..
Azi pe la 2 mi.am luat o patura pe mine si m.am dus la geam sa privesc luna ratacita printre nori si sa simt vantul inghetat care se plimba din Sud in Vest si din Vest in Est.
Sincer mereu cand ma uit pe cer,mai ales noaptea nu stiu de ce, imi trec prin minte mii si mii de amintiri din copilarie..da alea sunt chiar lucruri pe care nu vreau sa le uit.Stau si o chiem pe moshi si radem,nu uitati ca in stateam la geam.Nepasandune ca ii deranjam pe altii,cum acum imi reamintesc lucruri din copilarie,peste 3 ani poate o sa fac la fel,dar reamintindu.mi asta.
 "Viata e scurta asa ca nu trebuie irosita stand si plangandute,suntem tinere,iar acum tot ce ar trebuii sa te preocupe e distractia".Aceestea sunt cuvintele care ii le spuneam prietenei mele cand tot ma intreba cum si ce o sa se intample cand si unde, despre ce anume era,despre baiatu care ii place,dar ghiciti ce am pus ca sa se inveseleasca,muzica..nu a mers..m.am asezat langa ea,am imbratisato si am lasat.o sa imi zica ce are pe suflet apoi,ea mi.a impartasit si mie tristetea ei.Ea se ridica si pune muzica pe care stia ca imi place sa dansez...de data asta eu nu aveam nici o reactie,pana ma convins sa ma ridic.
Uneori .Muzica le rezolva pe toate <3.
 Sincer ca sa ai o viata fericita nu trebuie sa ai neaparat: multi bani,ei nu aduc fercirea,pentru..la o viata fercita e necesar sa ai: prietenii,familia aproape si desigur,muzica.Si pentru cei care si.au pierdut persoane dragi,stiu cum e,dar sa stiti,ei va iubesc si va protejeaza de acolo de sus,unde sunt ei. ;)

Un comentariu:

  1. WaW! Frumos post :X Si azi nu stiu ce mia venit. Mian. Eram intrunul din momentele mele de disperare. Inca o data mian.

    RăspundețiȘtergere