joi, 23 februarie 2012

Imediat dupa ce am iesit la ore,eram pe hol.Iese profa de franceza din clasa alaturata si imi spune "Sper ca ati invatat,sa nu patesc la fel ca si cu astia"-_- cand am auzit, am zburat imediat la aia de langã pe un unicorn cu coama mov. Sã îi intreb ce,cum,din ce si pe cine a ascultat. Fetele din clasa respectiva au spus ca unde o sa deschida profa catalogul pe aia sa ii asculte. Eu sunt prima la catalog si erau putine sanse sa mã asculte... dar totusi.. :s. 
Nici un loc nu e bun in catalog,de ex.la bio semestrul trecut numai de la prina a inceput. Norocuasa de Hyerin .-. , apoi la mijloc,sunt profesori tampiti care deschid catalogu'si de la ce pagina au deschis copii de acolo ascolta [pe aia de la mijloc des ;A;] sau incep mereu cu sfarsitul.
Ajkswetslkajeow nu mai suport notele s testele si proferorii. Ador pauzele c: xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu