luni, 5 decembrie 2011

Acest post ii l.am dedicat prietenelei mele, Alee ;;)
Chiar daca nu o conusc in realiteate,doar virtual eu o consider una din cele mai bune prietene de ale male pentru ca: cu ea rad si vorbesc cat se poate de mult, simt ca ii pot impartasi orice secret de al meu, [desi nu ar fi exclus sa o cunosc si in realitate 8->]. Si avem mult in comun :)) doar sa vedeti ce :)) :
-Din toata trupa B2st aman2 il stim doar pe Yoseob
-SHINee e trupa noastra nr.1! [jjong e pref. al meu&alee =p~]
-Aman2 avem diriginti,profesori de geogra
--------------------------Timpul pt niste tampenii de ale nostreeee ;))-----------------------------


Vorbiam de niste prieteni buni de ai nostri
Alee: dar si prietelut tau [prieten!! nu iubit!] crede k toate fetele il plac?
Yo: Yepp 8-|
Alee: si prietenul mue
         Meu*:)) mue Lol :))


Era vorba despre un mass din ala enervante si era .. nu mai stiu ce...dar stiu ca ale a ales o noapte cu tine,o vorba frumoasa si inca ceva :-? dar am uitat :-?
Yo:Scene yuri??:O
Alee: O noapte CU tine,nu IN pat cu tine
Yo: AaAaAa =p~ O noapte In pat Jonghyun =P~
Alee: daa =P~ eu calare tu sub si mai facem cu schimbul ;), nu uita Jjong mereu la mijloc
Yo: :))








Acest post e pt tine Alee :3 <3<3<3 SaRaNgHaE <3<3<3
            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu