sâmbătă, 10 decembrie 2011

Black Box

Cea mai frumoasa zidin viata mea <3 m.am distrat asa tareee [pacat ca nu ai venit Moshi].
Biliard,Bowling,Limonada si o limonada cu piersici =P~ sau cum ii zic eu la limonada cu piersici.. piersinada :))
Programul de azi: Pizza,BlacBox =P~ deci iubesc locul ala <3<3



Asta e la billiard







Barul [nu adika bar...acolo se fac..piersinadele:))]






Si aici la Bowling .. si mai eraaa <3 si un loc cu wii.uri si mnah din astea XD


Si Deiiu a baut 3 sticle de cola si a zis sa o insotesc pana la tron :)) si cat nea luat sa gasim baia:))
Si erau ... unde stateam noi... 2 canapele,si mnah eu cu darius si deea pe una.. vine raul..eu ma ridic sa imi iau piersinada ma trezesc fara loc =)) pe urma m.am asezat pe un taburet incep darius si cu raul sa ma sune pe mine si pe deea:)) merg cu deea AGAIN la baie..ma suna si eram la colt :-w si repede am mers si .. nah tot asa ... bla bla..
In final fara loc ..  deea "haii si tu cu noi" eu "nu am LOC" ma trage spre ia eu pic..ma ridic..din nou la fel.. pana si darius o ajuta si am capatat un loc :> lana s1s [darius] si vine si una teona la noi langa raul.. phai nu pot sa explic + ca nu ma picep sa o fac 0.o
Mana lui raul sub deea si darius ca sa ajunga la mine sa ma enerveze ~X( piciorul lui pe deea piciorul meu pe darius si piciorul lui darius pe taburete teona se sprijunea pe raul si mnnnaaa
MeBuNii din astea <3 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu