joi, 8 decembrie 2011

La mall cu nooiiii!!

Yaaaaa~ 
Sambata asta o iesire la mall cu amici \m/ [Deea,Darius,Teo,Ale,Raul si Iliutaa]
Azi m.au invitat si deja imi imaginez cum o sa fie :X o sa fim o groooaza .. -cam 6 cu tot cu mine-
Eu si cu Dariuuus -v.am zis in alt post de el- azi cand vorbeam pe mess , am ales la ce film o sa mergem, mergem in BlackBox,acolo ne asteapta un cocktail [nu din alea alcolic.. sau :>:))],bowling si billiard >:).
Apoi KFC.. Pui cred :-s si desigur cartofiiiii =P~ desi nu am incredere in Darius ca NU o sa imi manance mancare >:) ehh,daca o face il pun sa mi.o plateasca din nou >:)
Dupa aceea Film, desiiii nu stim care :-ss
Si au promis ca ma asteapta pana imi cumpar o perechie de blugi :))
Ce mai facem noi? :-? 

AaAaAaA daa ne facem poze in aparatul ala asa..ca o camera.. ma rog-nush cum se numeste
Sincer nu stiu ce tampenii o sa facem pe colo'dar la mlackbox o sa fie cel mai tare XD







DISTRACTTIIII~
<3<3<3<3<3<3<3<3





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu