vineri, 16 decembrie 2011

Stai Chill...

Hmm :-? ati observat la adolescenti de azi :-? cat de depresivi sunt?? Ei bine ma numar printre ei.
Hmm,let's let's found some reason's why I said that..
  • Daca cititi alte bloguri sunt multe posturi cu titlu No Love
  • Eu sincer de multe ori plang, am niste suparari... nush sigur care sunt.. uneoricred ca am intrat in depresie..si cred ca asta e adevarat umpik
  • Nu mai e dragoste de pe vremuri..la 15-16 anisa itigasesti iubirea adevarata :-L la 15-16 ani te distrezi cu prieteni dude! \m/
  • COPII NEASCULTATORI!!:)) nu is mai fac  temelesi chiulesc [-x ce exemplu sunt eu =3... bene ....__imi fac temele..la mate si romana..la franca'engleza...nu prea..si mai uit uneori si de tema de la fizica X3 :)) si chiulesc de la desen..nu ii mare lucru B-)
Oricum..viata merge mai departe [mi.se pare mie sau asa e sila o reclama se la bere?:))] si trebuie sa otraim la maximum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu