miercuri, 7 decembrie 2011

TRUPA DE SHOCK

dupa titlu,ar merge un Shock de la B2st ;))
Asa deci e o trupa de 4 ;;) -nu tupa de muzica..de prieteni doar,nuva ganditi ca de muzica..e jenant-.-' -
foramataa din eu -suna ca si cum as fi analfabeta..formata din eu:))-,Deiiu , Gigle (asa ii ziceam..sau sis;;)eu ii zic asa=)) ), si iliutaaa :)) 
Oameni cu care -.- imi petrec -.- toate pauzele.. :-s si mi.am scrintit glezna din cauza unuia din ei :-w.. cand ii fugaream ... sa va zic .. sunt un fel de Onew :\ (mian Moshi) is asa o impiedicata X_X i.am fugarit afara,ploua si era de 3 ori sa pic in balta, am continnuat sa ii fugaresc si in clasa.. nu stiu,dar sincer nu stiu cum am reusit sa pic .. dar am picat pe burta :)) si sis :-w "tziaispar nasucul :o3" ca ma si enervat :-w
Si asa o sa fie in fiecare pauza : jignire-enervare-fugarire-picare :)))


------------------------------Alte cazaturi pe la scoala de ale mele----------------------


era inceput de decemrie si ma indrept spre scoala cu o colega, si eram viza-vi de scoala.. doar o sosea ne despartea de ea si ne.am oprit sa asteptam sa treca masinile . STATEAM PE LOC , ADIKA NU NE MISCAM DE LOC [NU UITATI ASTA!]. Trec vro'4 secunde si ma trezesc pe jos :-s cum na***a [mian :-s] am picat.. nu stiu... Bine ca nu ma vazut nimeni.. inafara de colega mea 


Ma prosteam cu Deiiu, ne jucam si noi prin pauze si ea ma trage brusc spre ea si nu am fost antenta.. am ajuns teafara la ea:)) dar imediat cand am ajuns am picat pe spate :-w


As vrea sa va spun si altele da :-< am nevoie de inca 3 ore :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu